CG Info
Magazin

PIO Agent olakšava pristup informacijama

Fond penzijskog i invalidskog osiguranja (PIO) Crne Gore, aktivirao je na svom sajtu www.fondpio.me uslugu virtuelnog asistenta (chatbot), razvijenu u cilju olakšavanja pristupa opštim informacijama o pravima iz penzijskog i invalidskog osiguranja.

“Virtuelni asistent, koji je simbolično nazvan PIO Agent, dostupan je posjetiocima internet prezentacije Fonda u svakom momentu, 24 sata na dan i svakoga dana u godini”, istakli su u saopštenju.

Na ovaj način, pojašnjavaju, građani mogu dobiti informacije o pravima iz PIO i digitalnim putem, brzo i jednostavno, na bilo kojem mjestu, bez čekanja i bez potrebe za kontaktiranjem sa službenicima ili dolaskom u prostorije Fonda.

Kako su naveli, PIO Agent je razvijen primjenom vještačke inteligencije i nalazi se u testnoj fazi, te su povratne informacije korisnika veoma važne.

“Stoga, pozivamo građane da posjete sajt Fonda i iskoriste mogućnost dobijanja informacija digitalnim putem, direktnim upitom o informacijama koje su im potrebe. Pitanja je potrebno postaviti precizno i jasno, kako bi se dobili što potpuniji odgovori. PIO Agent je dizajniran da pruža odgovore o opštim pravima iz PIO, a za sva pitanja u vezi sa konkretnim ličnim pravima potrebno je obratiti se nadležnim jedinicama Fonda, radi uvida u predmet”, naglasili su.

Razvoj virtuelnog asistenta dio je napora Fonda PIO Crne Gore da unaprijedi rad i digitalizuje svoje usluge, u cilju razvoja ovog organa kao odgovorne, transparentne, profesionalne, efikasne, inkluzivne, savremene i ka građanima orjentisane institucije.

Povezani članci

Ovaj sajt koristi "kolačiće" da unapredi vaša kornička iskustva. Pretpostavljamo da je to "OK". Prihvati Pročitaj više